پورمحمدی: رئیسی وارد صحنه نشود انتخابات به دور دوم می‌کشد-راهبرد معاصر

پورمحمدی: رئیسی وارد صحنه نشود انتخابات به دور دوم می‌کشد

مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 19
کد خبر: ۷۸۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود. اما رویکرد و نگاهی که می خواهد با آن مدیریت کند مهم است.

 

وی تصریح کرد: برخی به پدرخواندگی حمله می کنند ولی می خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند و یک دفعه در آخر انتخابات نظر خود را تحمیل می کنند. دوره این مدلها گذاشته و اینگونه مدلها دیگر مقبولیت ندارد و ما نمی توانیم از این مدلهای منسوخ شده استفاده کنیم.

 

مصطفی پورمحمدی درباره نوع نگاه شورای وحدت اصولگرایان به انتخابات هم افزود: در این شورا روی هیچ فردی بحثی نشده است، تلقی ما این است اگر آقای رئیسی کاندیدا شود میل و نظر شورای وحدت به سمت ایشان است، ولی دیگر روی هیچ فردی بحثی نشده است.

 

وی اظهار داشت: مردم ایران امروز در تعیین حق سرنوشت آزاد هستند انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و مصداق بارزش این است که هیچ یک از ما نمی‌داند که چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.

 

فارس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده